FANDOM

Angusmclaren 1269027327.jpg

Angus Mclaren

Angus voksede op på en gård nær Leongatha, i Melbournes vestlige egn. Efter at have optrådt i afskillige amatørforestillinger på teatret Leongatha Lyric, samt skole-teaterstykker, blev han endelig professionel skuespiller med en rolle i ABC serien Something in the Air, da han kun var 12 år. Han har desuden være med i flere andre serier såsom Worst Best Friends (CoxKnight), The Saddle Club (Crawfords), Fergus McPhail (Burberry), Blue Heelers (Southern Star), Comedy Inc (Crackerjack) og dukkede op flere gange i serien Neighbours (Grundy). Angus' første store rolle var i 2004 i ungdomsserien Silver Sun for Beyond Simpson Le Mesurier, hvilket blev vist både på Seven Network og ABC. Hans første rolle på det store lærred kom i 2005 i filmen Court of Lonely Royals, instrueret af Rohan Michael Hoole. Det var også i 2005 at Angus arbejdede på Last Man Standing for Burberry, og han har siden opnået en god placering på området for voiceover dvs. at lægge stemme til reklamefilm eller tegneserier. Udover alle hans skuespiller-erfaringer er Angus vild med sport og især cricket, svømning og AFL football. Han er også god til musik, synger, spiller trommer og guitar, i det lokale band Charlie Broad. Bandet var semifinalister i Future Rock i 2005, en konkurrence for teenagebands.

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki