FANDOM

Cariba-Heine

Cariba Heine

Skuespillerinden Cariba Heine var ellevild da hun fik at vide at hun skulle spille rollen som Rikki Chadwick.

Cariba blev født i Sydafrika d. 1. oktober 1988 og flyttede til Australien 1991.

Hun har optrådt siden hun var 3 år. Caribas hobby er teater og dans og hendes største ønske er at kunne blive ved med at optræde lang tid endnu. Cariba har været med i filmen Ballistic Sessions og spillede hovedrollen Amanda. Hun fik pladsen som den yngste danser nogensinde til Stargazers Konventionen i Sydney og har også optrådt i USA. Hun kan også findes i den britiske kunstner Will Youngs Video Clip.

Cariba er en målbevidst skuespillerinde. For at forberede sig til denne rolle, fik hun en personlig svømmetræner og det gav pote da hun skulle imponere til den endelig prøve som foregik under vandet. Da hendes agent gav hende den gode nyhed kunne Cariba ikke lade være med at skrige. Især ikke da hun opdagde at det var rollen som Rikki hun var blevet tilbudt. Det var nemlig den rolle som hun helst ville spille.