FANDOM

Claire-Holt-h2o-just-add-water-4053440-324-433.jpg

Claire Holt

Claire Holt elsker at svømme og det gjorde hende endnu mere begejstret da hun fik rollen som svømmestjernen (og havfruen) Emma Gilbert.

Der er altid fart over feltet med Claire. Hun har det sorte bælte i Thai-kwon-do, er vild med at svømme, spille volleyball og konkurrere i vandpolo.

Talentfuld og livlig, Claire er ikke bare vild med sportsgrene men elsker også at spille på klaver, guitar og er vild med at synge. H20 JUST ADD WATER er Claires første rolle i en TV-serie, men Claire har været på skærmen før, blandt andet i reklamefilm for Sizzlers, Queensland Lifesaving og Dreamworld. Claire har taget skuespillertimer i skolen samt privatundervisning for at blive endnu bedre til faget.

Når Claire holder fri, elsker hun at shoppe og at gå i biografen med sine venner. Claire blev færdig med high school i 2005. Når spurgt om hendes fremtidsplaner siger Claire at hun har planer om at gå på universitetet. Dog ikke lige nu, for hun har det alt for sjovt med at være skuespillerinde og have rollen som havfrue!

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki